Yo bro

Sitting in the källare med Clas. Musik & facebook gäller, men vi ska sova nu hihi för hon ska upp 7 imorn (nice<33) och jag måste också upp tidigt.
Idag var vi i vällingby, det var ju typ protester eller något i stan så vi drog dit istället. Rätt lame eftersom stan är 47895784998 gånger bättre och större, men det funkade. Aja, tog en fika och kollade affärer. Jag köpte ett par vita pärlörhängen, storshopping visst? Nej. Men sen åkte vi (jag, clara, alice & diana) hem igen, åt middag och pepparkaksdeg. Sen skulle Diana hem, då chillade vi 3 som var kvar lite sen åkte vi hem till Mattias där han, Wille, Lukas och Kasper var. Kollade lite (hehe hängde fan med..) på fotbolls matchen, real mot barca. Dom var fett inne i matchen, fett boring. Sen körde jag fifa för första gången, fett grym (y) Yes, sen vid halv ett skulle vi hem, dom följde oss till tunnelbanan, och till nästa station också där vi köpte läsk hihi. Sen kom deras tub men dom sket i den och åkte med oss, sen följde dom med ända upp till huset, vilka gäntlemän vaa? Haha då gick Alice hem, och jag och Clas till mig. Och nu sitter vi här. Story of my life!
min pojkvän hihi
image description

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0