Why is everything with you so complicated?

Tjooo! Har som sagt praoat idag, dagis jao. Barnen var super sw33t och det var allmänt chill så jag står nog ut i en vecka hihi :) Så jävla skönt att slippa skolan! Aja, efter praoen (slutade vid ca halv 3) gick jag runt lite forever alone i stan, väntade på Alice som slutade vid 5.. Köpte några julklappar, 1 bh, 3 trosor och en tröja till mig själv!
Men yes, börjar 9 imorn, dem har luciatåg osv imorn, asmys ju! Så jag tar på mig min röd rutiga skjorta från Hollister så blir det lite julstämning haha. Tror jag sluat halv 4 eller något, Lucian börjar vid 3 så aaa.. Men bjuder på dagens outfit och så imorn bitti innan jag drar, wehooo. BYE
Tjooo! Har som sagt praoat idag, dagis jao. Barnen var super sw33t och det var allmänt chill så jag står nog ut i en vecka hihi :) Så jävla skönt att slippa skolan! Aja, efter praoen (slutade vid ca halv 3) gick jag runt lite forever alone i stan, väntade på Alice som slutade vid 5.. Köpte några julklappar, 1 bh, 3 trosor och en tröja till mig själv! Behövdes... Men yes, börjar 9 imorn, dem har luciatåg osv imorn, asmys ju! Så jag tar på mig min röd rutiga skjorta från Hollister så blir det lite julstämning haha. Tror jag sluat halv 4 eller något, Lucian börjar vid 3 så aaa.. Men bjuder på dagens outfit och så imorn bitti innan jag drar, wehooo. BYE
image description
image description

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0