All I want for christmas is you.

Hej, Alice här! Har inte bloggat på ett tag men jag har haft ett fullspäckat schema så ja.. Men i alla fall snaaart är det JULAFTON, TAGGATAGGATAGGA! Hihi lyckligen brud här.. Nejmen därför tänkte jag lägga upp vad jag önskar mig i julklapp, inte för att det är något speciellt men ändå :)

Stickad tröja – Modekungen.se | Blus – Odd molly | Bok – Elsas hemlighet | Berlock – Thomas Sabo | Bio presentkort | Jeans – levi’s | Stickad tröja – modekungen.se | Nagellack – O.P.I | Pyamas shorts - Topshop
+ massa smycken

Hehe som sagt, inget speciellt men jag gillar det ändå. Förresten kanske jag önskar mig ett par Beats by Dr. Dre (hörlurar) men min brosa har sånna så jag vet icke.. En pojkvän skulle inte heller sitta helt fel men ingen vill ha mig så FML..
Aja ha det så bra så länge så hörs vi!
Puuuuuusss


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0